SilverCraft 1.5.2

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-05-23 21:13:12

Shurikan
Moderator Forum/Pomocnik
Skąd: Miasto Szczecin
Dołączył: 2015-05-22
Liczba postów: 23
Windows 7Firefox 38.0

Podanie by Shurikan

1.Imię: Maciej

2.Wiek: Posiadam 13 lat

3.Coś o mnie: Tak więc, jak wspomniałem wyżej, mam na imię Maciej, mam 13 lat. Od urodzenia mieszkam w Szczecinie, dzisiejszej stolicy województwa Zachodnio-Pomorskiego. Mieszkam na lewobrzeżnej części miasta, a dokładnie w dzielnicy Niebuszewo-Bolinko. Chodzę do szóstej klasy Szkoły Podstawowej "TAK". Dla waszej pewności, to jest szkoła prywatna. Jestem dość dobrym uczniem. Mam psa imieniem Scrapi i mam żółwia imieniem Skorupa. Lubię bardzo dużo czytać. Jeśli chodzi o przedmioty szkolne to najbardziej lubię Historię, Wychowanie Fizyczne i tenis (wiem, dość nietypowy przedmiot szkolny). Ostatnio kupiłem sobie książkę pod tytułem "Ostatnia twierdza Hitlera. Breslau 1945." Ostatnio kilka razy kupiłem sobie kilka razy rangę Sponsor, kilku osobom też kupiłem, ale zanim zaczniecie mówić, że kupuję te rangi dlatego, żeby zdobyć dla siebie szacunek to jesteście w błędzie. Kupuję tym osobom, które lubię lub wiem, że nie będą miały od razu warna 3/3 na s1. Moim hobby jest: Czytanie książek, granie na komputerze, głównie w Minecraft'a i granie na telefonie.

4.Doświadczenie (Ile grasz w minecraft'a i na serwerze) W Mc gram od kilku lat, a na serwerze gram jakieś 2/3 dni...

5.Jakie znasz komendy: Znane mi komendy to: /kick /mute /ban, wszystkie warpy

6.Co się zmieni kiedy zostaniesz Pomocnikiem ? Będę się starał, żeby nie było żadnych ludzi łamiących regulamin. Na pewno będę starał się poprawiać ortografię u graczy na serwerze.

7. Kontakt:
Skype: Shurikan
Serwer/Forum: Shurikan


Pamiętajcie, nie zadzieraj Administracji serwera! Ani Pomocnikom ani wyższym rangom!

Offline

#2 2015-05-23 21:18:06

BanjoPL
Właściciel
Dołączył: 2015-05-20
Liczba postów: 14
Windows 7Firefox 38.0

Odp: Podanie by Shurikan